dijous, 15 de gener del 2009

TOTS ELS NENS CANTEM CANÇONS

S'acosta el dia Internacional per la pau i la NO violència i a les classes de segon hem començat a treballar aquesta cançò de J.M. Espinàs i X. Boix.

Tots els nens del meu carrer
volen jocs, volen somriure.
Tots els nens del meu carrer
volen créixer i viure bé.

Un company per fer tabola,
una casa i una escola.
Tots els nens del meu carrer
volen créixer i viure bé.

Tots els nens de la ciutat
volen pares ben alegres.
Tots els nens de la ciutat
volen pau i germandat.

Si la pau sempre fa falta,
ho direm amb veu ben alta.
Tots els nens de la ciutat,
volen pau i germandat.

Cada nen del meu país
obre els ulls amb esperança.
Cada nen del meu país
té el desig de ser feliç.

I que es pugui fer una vida
cadascú a la seva mida.
Cada nen del meu país
té el desig de ser feliç.

Tots els nens cantem cançons,
perquè els homes ens escoltin.
Tots els nens cantem cançons,
perquè els homes siguin bons.

Si cantant el pit s’eixampla,
també el cor es fa més ample.
Tots els nens cantem cançons,
perquè els homes siguin bons.

J.M. Espinàs i X. Boix

Escolteu-la